Fråga/Svar

Från: ... 
"om man typ inte snackar med sin kompis längre,fast man inte ovänner längre, e de ok att skriva typ hej läget?"

Ja, absolut det tycker jag. Om man känner att vrf ska jag förlorar en vän för ett bråk, om ni nu kommit över det och inte e ovänner längre, så vrf inte? Vänner är ngt värdefullt man ska hålla hårt i dem! Men om personen inte svarar tbx så ska du ju inte lägga ner energi på det, för då e hon inte en riktig vän om hon inte kan svälja sin stolthet och säga hej tbx!

Kommentarer
Postat av: ...

a hon svarade inte,.

vi va på en klassgrej idag o då va hon ensam en hel del o då kollade hon mkt på mig,jag hade ju rätt kul me dom andra..betyder det nåt att hon kollade mkt+?

hon e en sån som har svårt att förlåta typ

2009-06-02 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0