hemma igen

Hellu loovers nu är jag hemma igen! Har varit med min underbara Kimmen Åland över helgen har varit så mysigt haha troo mig ;) Hörde att det var massa festade här hemma kul kul :) kom hem igår senkväll och decka typ direkt inte sovit på hela helgen åååh min kille e bäst!! Nu siter jag i skolan och skriver för min data hemma e beslagtagen av mamma i en månad jobbigt så kanske blir lite tråkigt nu..


Asså mitt humör är ju inte på topp, elr vad gäller kärleken så e det på högnivå menvad gälelr skolan grejen e att jag vil klara det men känns inte riktig som att jag kommer det.. plus att människorna e inte min typ av människor finns väl några jag klickar med men e man från Haninge så e man jag kommer inte ändra på mig ..


Plus att loovers in HANINGE I m back så nu blire party igen ;D

XOXO A


Kommentarer
Postat av: KIMMEN

136 Haninge :D

2009-05-04 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0