I make my boy go locco!

Kunde inte skriva igår för nu e det officiellt de har tagit min data och gömt den nånstans så det är inte ens ngn ide att leta efter den... så hedan eter kommer det bli inlägg från skolan elr från nån kompis oftast hos vickie antagligen;) 

Igår var jag med Kimmen my love  vi hade suuupper mysigt !!! Jag hade min nyköpta tröja rån gina "ilove my boyfriend- tröjan" haah vet lite fjortis men den passade så bra och Johanna insisterade på att jag skulle köpa den :) Efter jag träffat honom träffa jag Empo och vi chilla runt i centrum sen drog vi båda.. 

Idag ska jag soooooooola ha inte solat sen februari erl ngt måste bli brun hihi  så jag möter upp vickie vid brandbergen så ska vi soola galet... 

I make my boy go locco <3
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0