inge dataförbud och e hemma från småland!

Kan det bli bättre...


jo vädret.. hallå i småland var det stekhett och strålande sol och vad komemr man hem till spöregn -.- största sucken!!
Småland var superkul, hade med mig Empo, vi sola och shoppa tro mig jag shoppa stort, sen typ massa kul ;)
Lägger in ett inlägg om vad jag köpt senare.

Veckan som kommer ser ut såhär:

Månadag: Träffa Kimmen, sakanr han så mkt!! <33
Tisdag: Träffa Emelie och åka fixa min hårförlängning
Onsdag: Ensambel uppspel, kl 18.00 Kom och kolla ;)
Torsdag:
Fredag: Myskväll med Kimmen

Lördag: Fira Empo 17 år först tjejmiddag sen rudan där kommer det hända grejer ;)
Söndag: Träffa pappa, gå på bio

En sålänge har jag ganska mkt inplanerat men ni känner väl mig kommer mkt kommer ändras.
Nu ska jag duscha skriver mer sen puss see yaaa



Kommentarer
Postat av: vickie

i'll be there på ditt uppspel! <33333

2009-05-25 @ 00:38:22
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0