Kör är roligt!

Hej alla gossar! Nu är jag hemma från en very, very låång skoldag. Hade två muntliga redovisningar, spanska och svenska. I spanskan skulle jag, Victoria och Emelie visa våran "teater" för Franco. Vårat arbete handlade om att vi skulle boka en resa, hotell, kolla på tjurfäktning och blev bjudna på middag av några killar. I svenskan redovisade jag, Victoria och Elina streetdance, stora kläder, keps, blingbling och dans. Kul! Nu ska jag och mami åka och köpa några smycken till balen och lite annat smått sedan blir det pluggiplugg för min del. Har tekniken tills imorgon, det är det sista jag har att göra innan vi slutar, fifan vad skönt! Det blir inte någon träning för min del idag men imorgon blir det att ta i lite extra ;) Nu väntar mamma på mig. Ses senare! /EMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0