Lär dig livet stora gåta, älska, glömma, förlåta



Kan inte låta bli att bara tänka... När jag hör den här låten och texten.. Fan vad jag är dum i huvet. Jag borde inte tänka tanken ens. Asså för några dagar sen bestämde jag mig att jag ska skita i kärlek, och bara låta den komma när den vill. Inte jaga, inte ens försöka. Men det tomrum det lämnar efter sig är hur stort som helst. Jag hatar att sova ensam. Hatar det fan. Kan vakna upp mitt i natten av det ibland.

Det bästa som finns är att ligga på en killes bröst och höra hjärtat slå. En som man tycker om. Det finns inget bättre. Jag saknar det helt enkelt. Att ha någon man trivs med. Som man gillar på riktigt... Säger inte att det är synd om mig. Alla singlar känner sig nog såhär ibland. Jag är nog inte ensam om det, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0