lite random stuff

Heeeeeeemma @ Englundarn !! Just nu siter jag i badrummet med datorn i knät och tittar på när vickie duschar, självklart med music på högsta volym ;) Thats how we do it !!

Imorse har jag varit hos doktorn för jag har rejaäla smärtor tänker inte berätta vad det är men hhaaha ni förstår nog ;)
 Imorrn blir Småland för min och empos del vi komemr åka 4 timmar i bilen och det komer vara chillt som fan där nere, Kommer sakna Kimmen som in i helvete har liksom inte träffat honom på hela veckan och nu åker jag iväg liksom : ( och självklart komemr jag sakna resten av er oxå <3<3<3 Nu ska vi ta lite pix sen kanske jag ska träffa empo elr Kimmen vi får se bloggar när jag kommer hem
 puus lav yaa

hahahaha omg vi bjuder på den här
bild från förra sommarn ;)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0