Litet lov, skönt!!

hej hopppp! Yesterday bjöd min gamla fotbollstränare åtta tjejer från gamla laget på pizzahut eftersom det vart ett sånt hastigt avslut tydligen, men det var han som bara slutade från ingenstans..  Vi satt och pratade i flera timmar, från klockan sju till tio. Vi pratade om massor gamla minnen, Guldet i Spanien, Cuper och hur roligt vi har haft det tillsammans. Kjelle fick en "avskedningspresent" av oss, ett fotoalbum med bilder och texter från Spanien och en AIK nalle med alla våran namn på.

I alla fall... nu har jag inte spelat så mycket fotboll på länge, kanske någon gång med damlaget men vet inte om det känns rätt riktigt. Ska ner och träna idag eftersom alla tjejer tyckte det igår, får se vad jag tycker om det! Idag är det äntligen ett litet lov för oss, från Onsdag till Tisdag. Väldigt skönt, det behövs verkligen. Imorgon hade jag och Victoria tänkt åka in till stan tidigt på morgonen, vi ska checka efter lite saker som behövs till balen I think(?) Sedan blir det träning med damlaget på kvällen, får se om jag tränar eller skippar det, beror på hur det går idag, om jag trivs. Kan slänga in ett inlägg senare för nu måste jag passa min lillebror Emil. Kramar Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0