Love hurts

Jag har ett litet problem, det är nämligen så att att i hela mitt liv har jag aldrig kännt mig tillräckligt älskad, och nu menar jag inte kompisälskad nu menar jag by my parents elr sårad av gammla ex tex. Pappa har aldrig brytt sig om mig och struntar totalt i mina intressen men han bryr sig om mina brorser för de spelar fotboll?! Iallafall jag kan inte minnas att han någonsinn sagt jag älskar dig till mig. r er som inte vet så flytta jag hem till mamma för att pappa var dum i huvudet. Sen så trode jag han skulle bättra sig men istället så runt jul så e jag dfär och firar jul med dem och pappa gör det dummaste och elakaste en männska jhar gjort mot mig jag vil inte gå in på detalj men det mildaste han sa var att han hata mig och att jag har gjort så han drömmer mardrömmar och villl inte ha med mig att göra längre. Det roliga med det är att jag har inte gjort ngt. Men iallafall.. Det jag ville komma till var att jag kan inte, tack vare min uppväxt/pappa, gammla ex,  inte säga JAG ÄLSKAR DIG till ngn annan än mina två syrror Vickie och emelie och mamma. Resten e för svårt och det är knappt så jag kan sägadett till dem och jag säger det oftas på engelska då som I love you asså helt sjukt och jag vill inte att det ska vara så Jag vill kunna öppna upp mig till folk så jag kan börja älska ngn. Men när jag väl älskar ngn så vågar jag inte säga det och jag vet inte vrf jag inte kan komma över detta men det är ngt jag måste jobba på helt enkelt... ville bara få ut lite kännslor som jag gått runt och tänkt på mkt. det hät med pappa knäckte mig verkligen. Det är väl en självklarhet  att man vill bli älskad av sina föräldrar elr killen men ibland känns det som jag e för skadad inuti för att nånsinn repa mig igen..



Vill bara säga att jag tkr om dig jätte mkt och du vet att jag vill säga dem tre orden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0