Pappa

Pappa, ja jag träffa honom idag. har inte sett honom på fyra månader och flytta ifrån honom för nio. Han hämta mig hos Kimmen, sen drog vi till pizza hut och åt buffe, väldigt gott, vi snacka såklart om hur jag ville göra, och hur det kommer bli nu. Efter det drog vi hem till dem och ja fick se allt de det hade gjort om i huset, måste ju s'g att det var as najs det de hade gjort om. Sen drog vi till Tossan (pappas tjej , åsas, ex ) för åsas barn fyllde år, så det blev fika där, där även andree var min brorsa. Efter det köre pappa hem mig. Jag vet inte hur det blir nu. Såklart jag vill ha det som förr bo på bå¨da ställerna men det är så mkt som spelar roll nu. Finns både för och nackdelar med båda alternativen. Jag saknar pappa enormt mkt och att få va med min brorsa hela tiden ist för varanan vecka. Så jag kanske flyttar dit men vi får se när det blir... Nu ska jag sola vidare i solen ta en funderar och njuta. 
LOVE THE SUMMER TIMES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0