Saker ni inte visste om mig!

*Jag gnisslar tänder
*Jag hatar att gå i affärer när jag no money have
*Jag har största humörsvägningarna TRO MIG!
*Jag är rädd för mörkret
*Jag går inte på toa hemma hos folk tkr det är ohyfsat
(men jag e konstig)
*Jag ville bli gravid när jag var femton när jag gick i sjuan
*Jag har aldrig sagt jag älskar dig till ngn förutom Mamma inte ens till pappa
*Jag har inget självförtroende, men kan spela att jag har det.
*Jag hatar uttrycket
"broes before hoes"

Har så mkt mer saker att berätta men det kommer nån annan gång.
Nu drar jag till Brandbergen ska sola med vickie sen ska vi ha tjejkväll bada göra drinkar och ha högsta volymen på.
see yaa soon from your chic
A


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0