Skoltrött

Jag som tänkte lägga mig tidigt idag eftersom jag knappt kommer upp på mornarna längre, men nej nej, ögona är vida och öppna, redo för att se något nytt. Funderar på att läsa en ny bok, kanske inte. Och btw, så har vi en rejäl dänga med plugg de sista veckorna. Idag va det en chill dag för mig, under helgen och resten av veckan blir det upptagna Vickan med en 5 meter lång hög med böcker i knät. Kul. För jag nöjer mig inte med G:n. Aja, helvetet är över snart, den 9 juni går vi nior ut! SOMMARLOV KÄRA VÄNNER. Det är det som håller mig uppe av att stå ut med den här skiten. Och Gotlandsresa med klassen och bal med alla nior ska det bli innan. Ser jag fram emot!



Och appropå sommar, här är min nya sommarjacka, eller nya och nya, har inte lagt upp den på bloggen. Härlig färg va? ;) Illgrön. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0