Söndag tionde maj

Tudelui gott folk! Klockan slår snart elva och jag sitter upp och skriver på mitt teknikarbete, hur orkar man.. Känner att jag börjar bli trött och funderar på att borsta gaddarna och fixa lite inför natten. Imorgon börjar vi klockan 9, sovmorgon, jippi! Vi har också Nationella i Spanska, läsförståelse, blä.

Idag hade mamma ljusparty här hemma. Alla undrar säkert vad det är...
Det kommer hit en tant från en ljusfirma och packar upp massor med olika slags ljus, lukter m.m. Sedan kommer det hit massor av vänninor till mamma och tanten går igenom alla olika slags ljus och vad som är bra för att hålla ett speciellt ljus bra. Efter det blir det fika och alla går igenom olika dofter som man kanske vill beställa till sitt ljus. Det var det jag satt och sysselsatte mig med idag. Lyssnade på massor av tanter som snackade skit och ljus. Kanske inte världens roligaste men det funkade. Jag var också i Farsta Centrum tidigt på morgonen med syster och hennes boy. Fick med mig lite fynd hem också, två nya trosor, en klänning/tunika från Vero moda och ett par ballerina skor. Alltid lika kul med nytt och bilder kommer senare i veckan. Har äntligen hittat min kamera så nu kan jag ladda in nya bilder again. /Emma Sjöberg

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är roligt när emma skriver inlägg:)

Skriv mera!:)

2009-05-12 @ 12:42:22
Postat av: emma

åh vad gulligt! Vem tycker det? ;)

2009-05-12 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0