det stinker vickan....

Hellui everybody! Today har vi haft halvdag i skolan så jag drog hem till Vickans place och försökte plugga lite till Matte Nationella imorgon men fattade ingenting så slutade på en gång. Nu har jag skrivit klart min bokredovisning, Underbar och älskad av alla. Fick lite hjälp av Vickanpickan så det vart goodie. Vickan fixade Vanilj te och två stora bakelser från MAXI. *mums* Det passade perfekt till min hals eftersom jag börjar bli sjuk efter Valborg när vi var ute och gick när det var minusgrader, smart... Hoppas det går över snart. Vi hade tänkt att dra oss till Handen Centrum och kolla läget lite, Vickan ska handla sin ormskinsbikini och lite sånt. Hoppas man hittar något fint. I want new stuffs. PEACE! /E



Vickäään and meeee prao i 8än, fett hot asså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart praoade ni ?

2009-05-04 @ 17:39:06
Postat av: emma

vår gamla skola, svartbäcksskolan!

2009-05-04 @ 18:23:32
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0