exactly

Måste bara ta upp en sak.. Jag verkligen hatar, hatar personer, människor som har drygt beteénde. När man inte ens gjort något konstigt eller dumt får man dumma/korkade kommentarer och konstiga blickar. Vad förtjänar det till egentligen? Visst okej, det är en annan sak om det har hänt något mellan de personerna. Fy, sånna personer borde inte få finnas till! Det gör mig helgalen.

I alla fall nu sitter jag och lyssnar på lite skön kör musik som vi ska spela och sjunga i Österhaninge kyrka den 9onde Juni. Ska bli så skönt att komma bort från grundskolan, börja prioritera andra saker! Det jag har kvar att göra innan jag går och lägger mig nu i kväll är:
* Ta en dusch och fräscha till mig
* Fortsätta att plugga på spanskan
* Plugga lite på streetdancen tills imorgon
+ att jag måste leta upp några stora kläder som man kan ha??

Time to go, see you tomorrow my friend! /E.S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0