vill ska elr måste lista denna vecka

Vill Ska och Måste: köpa skor klackskor till skolavslutningen gladiatorskor till vardags flippflopp till stranden och ballerina till whenever !!

Vill ska och måstee: Sola !!! det kommer hända innan veckans slut TRO MIG!!!

Vill ska måste: plugga vill inte men ska och måste got to shape up my grades pronto !!

Vill ska måste: sova sjukt trött och inga påsaelr mörka ringar e smikrande så sov sov sov kvinna

Vill ska måste: träffa min Älskling han e bäst och har fått Kimmenabstinens och för er som inte vet var det e så vill jag va med han all the time :) <33

Vill ska måste: dricka mkt vatten ta alla mina piller och träna

Vill ska måste: träffa VICKIE my one and only vickie <333miss her so fucking mkt!!

Kanska komer lite mer inlägg sen men som ni vet har dataförbud men slänger nog in lite inlägg då och så
loove you bitches
!


haha var tvungen att fota han men han vill ju aldrig va med på kort så det fick bli denna
kan ju int eklaga elrhur ;)
love  <3
/A


Kommentarer
Postat av: vickie

haha jävlar, den kroppen skulle man ha!! hahahahahhaha

2009-05-04 @ 23:30:18
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0