you never know what I´ll do

Sitter i skolan vilken suprise !

just nu har jag största huvudvärken har inte ätit ngt och änker inte äta förens halv tolv ... igår följde jag på med vickans trend CYKLA. jag cykla med henne till centrum efter barnvakten. I centrum blev jag största pmsbarnet var sur på allt och alla fast aa alla vet vad det beror på ... -.- suck .. jaja  jag kom hem med ett par jeans- shorts och en marinblå tunika/klänning.. nöjd!

Sen var jag med Kimmen först lite små tjafs sen flög mitt pms humör i takt och sen var allt jätte bra :) haha aja man e som man e, humörsvänningar är en del av mig!

Nu ska jag in på lektion drama /bild har jag sen ikväll ska jag träffa Empo och planera lite saker mer om det lite senare denna månad ;) kommer bli najs ni kanske har nånting med det att göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0