saker jag tänk på under helgen jag måste förbättra och göra

* bättre självförtroende
* bättre i skolan, börja plugga tänka över vad jag vill göra sen
* inte bry mig vad andra tycker om mig,
* Tänk mera på mig och mina vänner, ÄKTA vännerna
* sluta tänka så mkt på vad killar tycker om än, utan fokusera på ngt mål, Mitt mål blir skolan och träningen
* Börja gymma, dansa igen
* ta hand om mig och mitt imunförsvar, Har varit sjuk i flera veckor nu och kanske fått svininfluensan -.- kul !
* bli en bättre människa, var glad och le lägga allt bakom mig och sikta framåt
* tänka på framtiden, trodde hela min framtid var klarplanerad men undersommarn har jag kommit underfund med att det inte alls e så som jag trodde och måste tänka på vad JAG villl göra.
* börja jobba igen, bli mer ansvarig.



Kommentarer
Postat av: kajsa

Bra jobbat!

2009-11-08 @ 13:39:46
Postat av: silje

blogger du ikke lenger? :/

2009-11-08 @ 22:32:34
Postat av: M

Uppdatera! :)

2009-11-10 @ 11:54:20
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: Carolyn Grohl

hahahha wtf?

2010-12-09 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0