bebistankar


Jag ska få ett till syskon, en LILLEBROR OM EN VECKA haha mamma e störd får bara killar efter mig, mamma går runt och stör mig hela tiden och säger att jag aldrig ska lämna henne och att jag inte får flytta fören hon föder en tjej till. -.- vafan liksom kommer aldrig få flytta! Just nu har jag fyra småbrorser (andree simon viktor och anthony) och snart komemr en till om ngr dagar haha jag dör vad det komemr vara fullt hus härhemma! men komemr älska den lilla knodden! älskar småbebisar! vill ha ett själv!! hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: victoria

Gud vad kul jag älskar småbarn!<3

2009-10-16 @ 16:21:20
Postat av: Anonym

vad kul!

2009-10-16 @ 21:41:06
Postat av: anonym

fan vad du e fuuul

2009-10-17 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0