crazy times

OJoj Det är så himla mkt i skolan nu har prov imorrn och på måndag dabatt på tisdag och sånguppspel på tisdag helt slut :S,

Aja igår träffa jag emelie och johan en stund Sen träffa jag Peter Adam Jimmy och Martin sen kom det mass mer vi drog ner till valla haha kul vare kom hem halv elva SKIIIIIIIIIIIIT KALLT UTE och kom på attjag hade prov två dagar senare PANIK!! så iskoaln idaghar vart cp Lärare skällde ut mig för jag inte gjorde det jag skulle och grejer. Pallaaaa!!!! Nu kom jag nyss hem har vart Barnflicka till mina sötnosar!! Nu ser resten av kvällen ut sähär:

* dricka te för halsen
* Duscha
* Platta/locka håret
* Pluuuuuuuuuuuugga - prov imorrn
* städa mitt rum -.-
* självklart vara sociala med er ;)



Kommentarer
Postat av: carro

vem gör din header?:) puss<3

2009-10-01 @ 19:46:43
URL: http://crikko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0