Hel galen kväll med brudarna

Kvällen började hemma hos Eemsn vi fixa oss jag och vickie och drog med palle och jennie till Nino där vare sjkukt mkt folk haha men det var kul. Sen drog jag Palle och nygårds till Adam där var skönningen Anna haha vi dansa och hade skiit kul haha men visa brudar tror  jag inte hada det haha synd!! aja på vägen hem Ramlar jag i en bäck FY FAN vad kallt  FRÖS SÖNDER HELA JAG VAR BLÖT och vi GICK hela vägen från Vega till Vega baren till Brb haha kallllttt Tur fick jag låna Nygårds jacka as snällt. Jag och anna kom hem till henne vid 5 tiden och tog te och mackor och somna dirren.

Mina nycklar e boreta busskorttet har Johnny stackarn som topg hand om mig igår.
Nu e jag stört trött och jag och anna chillar galet. Ska dra på bio med pappa haha sen ska jag och ngr fixa oss hemma hos mig för att sedan dra poå fersst @ dahlia  hoppas på en lyckad kväll vad säger ni ;)
HAHAHA SNYGGINGEN ANNA ;)


Kommentarer
Postat av: annawengler

så jävla fittig alle hahahahhahahah!

2009-10-10 @ 12:43:39
URL: http://annawengler.blogg.se/
Postat av: pipe

värsta pattarna

2010-07-27 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0