Sånguppspel imorrn= stressad

Hej hej ahr nyss kommit hem och ätit. Har varit en cp dag i skolan idag. Börja med att jag hade engelska skulle rappa en låt jag och en kompis skrivit haha Pinsamt?! Sen hade jag prov gick åt helvete-.- sen sluta jag men nej då ska man repa tills imorrn och det gick oxå åt helvete för ackorden var borta och min röst e ju sönder som alla borde veta nu tkr jag!  Ifall sen efter skoaln mötte jag upp empo i C för att kolla på ett par skor sen drog vi hem till mig chilla.

Nu ska jag:

* locka håret
* duscha
* dricka te - inte prata
* möta upp födelsedagsälsko och hämta ett par skor


Typ det. Imorrn ska jag sjunga och min röst e fuckad. Fan emelie ahr dragit med flera människor skitpinsamt vill inte att folk ska höra på mig  när min röst e cp :O JAJA får väl ta det som en MAN haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0