Svar på era frågor!

Postat av: Erika
E det Sant att du ska göra bröstförstoring om ja, hur stora?
Btw älskar din blogg <3
sv: Ja, jag funderar på det jag när jag blir 18, inte för stora men ändå mtk större. 

postat av: Anonym
vad hände mellan dig och robin hagberg?
sv: Vi hade inte tid med varann och båda tyckte att vi skulle vara vänenr istället, och det är vi oxå

Postat av:
hur länge har du och Empo vart kompisar?
sv: Vi har vart kompisar i 7 år. mkt skratt och tårar!

Postat av:
1. Vilka bloggar läser du?
2. Vilket gymnasium?
3. har du pojkvän?
4. Dansar du?
Din blogg är jäättebra! :D
Och du är så grymt fin! :)<3
sv: *min syrras blogg såklart massa från haninge och kissies och blondinbellas.
*jag går på rytmus musikgymnasium i sickla. Går sång linjen.
*Nej
*Just nu nej men ska börja dansa igen på danscenter, men har dansat hela mitt liv förutom i år.
Tack så hemskt mkt vem du nu e :)

Postat av:
har du liten balle?
sv: ?  eru dum elr skiiitstoooor!! idiot

Postat av: stockholmare
Brukar du köra med dildon eller , ?
när du inte har pojkvän eller har du ngt kk ?
sv: Självklart varje dag klarar inte en dag utan den -.- suck, jag måste ju ha ett privat liv oxå. men kan ju säga at jag inte lider av ngn brist på det. ;)

Postat av: Emelie
Ska du söka till idol nästa år igen?
Du sjunger super bra! Ha de bra :)
sv: vet inte än kasnek för skojs skull men allt e ju fejjk så vet inte om det är mödan värt.
tack så mkt !:)
Postat av: cristian
är du intereserad på att skaffa en fin tatuering ?
sv: ja jag ska tatuera mig när min apengar rullar in ;)
Postat av: rebecca
kan du inte berätta hur du sminkar dig?
hur blir man nöjd med sig själv, sitt självförtroende och sin kropp ?
sv: självkart kan jag göra det, kan göra ett inlägg om det sen när jag har tid :)
Postat av:
använder du löshår?
älskar din blogg<3
sv: ja det gör jag :) men ska sluta när mitt hår e lika långt och det är inte så långt kvar!

Det var svar på ngr frågor, mer komemr senare när jag har tid! puss nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du dansa för nåt?

2009-10-10 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0