tbx ? kanske

Min vecka har vart fylld med skratt och tårar har ifal lugnat ner mig vad gäller det som hände i helgen som jag inte kommer gå in på! anyway, har haft super kul med johanna och sandro hela veckan i skolan haha stört sköna människor, sen har jag bara chillat galet. Ere bara jag som blir sjukt trött nu för tiden ?? Idag har jag ifall gått i skolan fått reda på att min röst e på bättringsvägen nu efter fyra veckor -.-. Sen har jag varit barnflicka och städat rummet nu ligger jag i min sköna stora säng och njuter av skön musik! :) Imorrn e det helg oxå sjukt skönt! lovee!


Palle gumman sweetie


Kommentarer
Postat av: victoria

Något söta äntligen är du tillbaka jag har saknat dig!<3

2009-10-16 @ 16:19:36
Postat av: Anonym

blääää

2009-10-16 @ 22:03:04
URL: http://busiigare.blogg.se/
Postat av: Anonym

blää

2009-10-16 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0