Dålig uppdatering

SRY verkligen men kom hem elva igår sen somna jag bums. Var ute med lite männsikor och chilla typ i spöregnet kul-.-  haha. Idag har jag vart i skolan Och sen ringde Pedran pedram zebran elr vad han hette ringde och typ var helt besatt av mig ? GUUUD ALLA ÄLSKAR MIG, SÅ JOBBIGT! Aja stalker! Nu sitter jag hos Emelie babiie och snackar lite om saker. Vi fixar oss har lockat mitt hår blev jätte fint :) Ska träffa Maxpalaciano snart.. Ikväll vet jag itne vad som händer.. skriver senar puss älsklingar! :)

Gammal bild Emelies webb !


Kommentarer
Postat av: Pedram

HAHAHAHA!!!!! så jävla bäst , det var faktiskt du som ringde alexandra :(

2009-09-04 @ 22:50:35
Postat av: hhaljed

hahahahaha zebran ;)

2009-09-05 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0