Falskhet- tar det till en ny nivå

JAG HATAR FALSKA MÄNNIKSOR

Jag har insätt förlänge sen att man verkligen ska vara en äkta vän till dem man verkligen bryr sig om. Att veta det är allmän vett. Man SKA veta det. Att vara en falsk vän kan jag inte beskriva med ord hur mkt jag hatar. Men en sak kan jag säga. Jag kommer verkligen tänka efter nu och se vilka som e mina rikitga vänner. Att folk lägger ner tid på att vara falsk förstår jag mig inte på och det ödslar bara min tid och energi. Jag säger hejdå till dem some falska nu. Tar ett kliv och växer upp. Jag vet vilka mina rikitga vänenr är och dem komemr jag alltid att kunna lita på.

Jag hatar falska människor - Tidsfördriv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0