gårdagen

Igår drog jag och Emelie till Vegabaren och käka sen vidare till C där mötte vi Anna och Johanna, fick reda på en inte så kul sak. Aja vi drog till Handensnärsjukhus därifrån fick vi skjus med anton och micke Hem till Robin. Så var vi där. Var lite folk där. Det var kul till en början sen börja saker spåra. Åhhh så sur på en visss människa pallar inte med sånna myttarmänniskor. När jag kom hem hade jag och mamma ett superkul roligt samtal om denna männsika haah vi e så lika hon och jag. sen satt jag uppe och smsa folk och försökte reda ut massa skit som folk missförstår och vissa personer borde verkligen tänka lite på va de håller på med. Sen somna jag till house of wax. Det var min kväll inte sådär jätte lyckad men aa funkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0