Gårdagen

Igår efter skolan (sluta elva) Mötte jag upp Johan i gulmars och vi tog bussen  till v-malm och mötte upp emelie. Satte oss på Mias och åt. sen skulle vi hämta lite saker i skolan och där träffar jag Anna bl.a. Vi hade lite att snacka om. Sen drog vi till S-malm mötte upp min fjorren till bruur. och träffa även Ellan amand amina och Surre.

Jag Surre Emelie Johan Dutten drog till Sandys och tog en latte träffa gränd en snabbis sen drog vi tbx till v-malm och satt på bänkarna och chilla galet. Sen mötte vi upp Anna vid ramsdalen. Kvällen slutade med att jag emelieoch johan köpte chips och dipp (mums) och drog hem till emelie och titta på idol och greys ;)

det var min dag hann inte skriva ngt igår eftersom jag inte var hemma :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt sjukt vacker!

2009-09-26 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0