helgen

Förlåt att jag inte har uppdaterat men har inte haft tillgång till datan vart hos empo hela helgen..  igår hade vi ifs fets/middag hemma hos mig.. sen drog hjag ut och träffa mackan Snefot Robin Simon Tim Surre Lucas och nån.. satt och vänta ¨på empo och carro som vanligt haha -.- sen drog vi hem till henne och chilla galet med killarna men sen stack alla så vare bara jag carro empo och robin kvar.. hah jag och carro somna typ vid fyra.. var så jävla trött helt borta.. Idag vakna vi vid 1 drog till centrum åt tacos drog hem till mig sen åkte jag empo robin och mackan til empo oxh beställde pizza och såg på film... galet chil dag! Börjar bli sjuk elr e typ det ont i halsen men ska fan gymma imorrn skiter it :/



FAN OXÅ VILL INTE VARA SJUK :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0