Livet e allt bra orättvist!

Nu har jag fan pluggga det funkar med lugn musik tv i bakgrunden man inte ligger i sängen utan vid bordet och har msn uppe då fan funkare :O för mig alfal :P Jag kan inte sitta i ett tyst rum funkar bar ainte åd börja jag tänka på allt annat istället typ killar vänenr kläder mitt liv och aa då blire inge bra... Jag tror jag alltid har ljud runt mig förjag inte ska börja tänka för mkt då blire knas :/ Aja Imorrn skajag fan palla mig till skolan har endå bara två lektioner scemu och piano så de tär lugnan :D sen får vi se vad jag hittar på:) hoppas få träffa emelie men hon har så mkt nu :/

Livet e kort ta vara på det och låt ingen trycka ner dig!!

Älskar dig med hela mitt hjärta låt oss leva förevigt utav vår vänskap och kärlek tillvarann du och jag mot världen forever n ever no mather what! <3 love u lilsis


Kommentarer
Postat av: BERTAFJÄRTA

ANVÄND PUNKT DIN BAJSKORV HAR DU SVÅRT ATT SKRIVA ELLER JAG HAR SVÅRT ATT LÄSA DIN BLOGG UTAN PUNKTER JAG VET INTE OM JAG VILL LÄSA DEN MER I DAG

2009-10-03 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0