måste vara ärlig mot mig själv

..
Jag mår så jävla dåligt att det intte e vi två
. varje gång jag hör ditt namn så blir jag varm i hela kroppen. Du e den som har betytt mest för mig. Du e den som får mig lee. Dina ögon var som diamanter. och Jag älskade sättet du kollade på mig. fick mig att känna mig som din. I mina ögon e du guld värda. Jag bryr mig int eom ad du gjort mot mig tidigare jag kan bara inte släppa taget. visst en vecka jag kan vara stark men det går inte en dag utan att jag tänker på dig. jag har en klump i magen som vägra försvinna. jag grät när jag fick reda på det jag fick reda på i lördags.. Jag ligger och tänker på alla stunder som vi delat och när vi var på åland, och jag villbara ha dig tillbaka. Jag var den lyckligaste personen när det var vi två. Jag kände mig alltid trygg med dig. Du visade mig att vara stark och byggde upp mitt självförtroende. Älskar allt med dig. Jag har inte kunnat släppa adig på fyra år. Jag hoppades på en framtid med dig. Du var mit allt. Jag bryr mig om dig så sjukt mkt! och du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Dem bästa stunderna hade jag med dig, men du har släppt taget om mig mig nu :/ Du sa jag älskar dig och det ör ett väldigt starkt ord. Du e den ända jag sagt jag älskar dig till..Utan dina andetag var den låt vi lyssnade på i din säng när du höll om mig på allahjärtans dag, ngt jag aldrig komemr glömma. Mina andetag bestod av dig. mitt hjärta slog för dig, bara dig. <3

Kommentarer
Postat av: sejmi

åh vilken gullig text!



ALEXANDRA <3 KIM !!!!!!!!!!!!!

2009-09-22 @ 19:05:57
Postat av: Anonym

Tack Sejmi gumman :) <33 jag hoppas på att det blir jag och han igen!



ha det bra :)

2009-09-22 @ 19:11:04
Postat av: alexandra

Tack Sejmi gumman :) <33 jag hoppas på att det blir jag och han igen!



ha det bra :)

2009-09-22 @ 19:11:24
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0