oj ingen uppdatering

Såg att min blogg inte blivit uppsdaterat på länge, har inte vart hemma alls så men kan ju ta och berätta kort vad jag gjort:

Fredags: Träffa upp Johan Emelie och viktor i C sen drog vi til v-malm sen drog jag emelie och johan hem till emelie gjorde mat tsm och dunka musik sen drog vi ut till valla träffa adam och massa sen drog vi vidare till kulfångstgatan blev knas där asså sen drog jag Dahlia robin och co till grindstugan var där ett tag sen till brb käka sen drog vi til s-malm träffa alla vallaboysen och Anna babe haha fan vad kul vi hade då asså,kom hem 7 på morgonen,,  säger bara qeen of the night!;)

Lördag: I lördags vare chill hemma tills kvällen då drog jag emelie och johan på fest i klenavägen var där ett tag sen drog jag och mötte dahlia och nathalie så drog vi på fest i evertsbergsvägen. Det var as sköna människor där mkt dans och snack. Efetr det drog jag robin Dahlia nathalie och massa till brb sen vandra jag och robin runt i brb sen drog jag hem kom hem halv fem på natten så jävla seg idag asså ..

Söndag: idag har jag varit SÅ SJUK haha får fan skylla mig själv. men nu sitter jag hos Emelie hennes låsas mamma fyller 25 så det är party här massa skööna vänenr och god mat. Jag emelie och malin sitter på henne sum nu och snackar om helgen som varit ;) haha see yaa later.

Emelie skulle till tandläkaren babie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0