stressig morgon

Sitter i skolan, slutar om en timme, ni anar inte min morgon -.- SÄMST !! vaknar av att det vibrerar i örat då ringer vickie kl e 07.09 min buss går 20 över :O PANIK!!! Sätter på mig kläderna tar på mig mamma regnkappa och springer till bussen.. självklart har lucas oxå försovit sig.. hatar när det regnar man blir asä jävla seg på morgonen.. Igår var jag uppe och prata i telle med en massa och smsa med ngr så när  jag vakanr har jag typ 20 sms där det står om jag har dött elr somnatr -.- haha då fatta jag att jag måste somnat djupt om jag haft mobilen vid örat hela tiden.. tror t.o.m. att jag somna pratandes i tellen med ngn -.- aja nu ska jag gå på min sista lektion PIANO !
Alexandra Anastasia Ignell


Sen ska jag till fararta med mamma kööpa jacka, sen centrum fika med Emelie, sen sola, sen gymma haha fullt upp idag!! see yaa när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vickan en ny blogg ? eller emma?

2009-09-02 @ 13:55:22
Postat av: amy

sv: ja hennes låtar är ju rätt roliga att sjunga också :) jag går i fryshuset :)

2009-09-02 @ 17:26:18
URL: http://amys.devote.se
Postat av: bobby

het är du! ;)

2009-09-03 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0