vacker flicka


Jag är en vacker människa, jag bryr mig om andra och har en livlig personlighet. Jag bryr mig igentligen för mkt om andra att jag på ngt sätt sätter min egen hälsa i fara. Jag älskar att få andra att må bra. Jag ställer alltid upp. Jag är INTE en falsk vän. tvärtom är alltid lojal. Jag bråkarinte med folk, det beror inte på rädsla, haha verkligen inte, jag tkr det är onödigt att bråka för oftast e det om små saker. Så onödigt. Men sen e ju ingen perfekt. Självklart har man sina mens- dagar man e bitchig och lättirriterad..Men jag lägger alltid min bekymmer åt sidan nä'r en vän behöver mig.. Jag säger inte att jag e världens bästa vän. säger bara att jag är en bra vän. Ni som känner mig vet att jag alltid finns här för er! och även om jag kanske inte känner en kompis sådär jätte bra så kan man alltid ringa om det är ngt :) ställer alltid upp! No mather what! <3


Kommentarer
Postat av: eric becius

fiiin <3

2009-09-07 @ 17:04:00
Postat av: Amanda

Skit vad jag hatar idol!

När jag såg dig, så trodde jag verkligen att du skulle gå vidare, sen när du kommer ut gråtandes, blev jag så grymt chockad! Du har en av dom finaste rösterna Alexandra, så otroligt duktig, och du är bara 17 år! Sen när dom filmar dig när du ligger i knäet på Chrille börjar jga själv gråta.. :( usch, varför fick du inte den där guldbiljetten? <3 men du ska veta, att du är min idol och har varit det länge! <3

2009-09-09 @ 22:22:05
URL: http://amaaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0