Vad e felet på mig ?!

Kom nyss hem från sjukhuset. Kolla vafan som e felet på mig. blir ju sjuk hela jävla tiden inte bra för skolan elr för mig. Men ialfall kommer dit måste ta stick i fingret jag gråter för jag hatar det crybaby sm jag e :P hah jag fick to.m. klistermärke för jag var så duktig och inte svimma :D Hade Luftrörskatarr med astma syntom. Jaghar ju astma sen födseln och jag har aldrig tagit mina mediciner för jag ville inte ha astma så jag låsades som om jag inte hade det. Så nu får jag skylla mig själv jaghar skitsvårt att andas och vågar inte somna på kvällarna för jag tror jagska sluta andas i sömnen. mennu har jag fått mina mediciner igen och nu får jag fan börja sköta det och ta dem.!! Så nu ska mamma åka köpa ngt gott vi kan äta på sen måste jag plugga historia men först ska jag sova. puss på er !


sjuklingen själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0